نیم ست و روبالشی

تغییر نمایش ستون ها :

روبالشی

سرویس‌ خواب‌ و کالا‌های‌ مربوط‌ به اتاق خواب یکی از متنوع ترین انواع‌ محصولات‌ تولیدی مربوط‌ به خانه‌ هستند‌ . زنان و مردان براساس‌ متراژ‌ اتاق خواب و سلیقه شان از انواع‌ وسایل‌ چوبی ، فلزی ، کمد‌ و . . . برای‌ تزیین‌ و چیدمان‌ اتاق خواب استفاده‌ می کنند . یکی از مهم ترین وسایل‌ اتاق خواب سرویس‌ خواب‌ یا تخت خواب‌ است‌ که در انواع‌ متنوع‌ چوبی و . . . . تولید‌ می شوند . تخت در کنار‌ انواع‌ ملحفه‌ ، روبالشتی ، روتختی و تشک‌ کاربرد‌ دارد‌ که آن‎ها علاوه‌ بر راحتی‌ ، زیبایی‌ نیز‌ به ارمغان‌ می آورند . تخت خواب‌ و کالا‌های‌ مربوط‌ به سرویس‌ خواب‌ بدون‌ روبالشتی معنایی‌ ندارد‌ ، این وسیله‌ از ضروری ترین وسایل‌ هر سرویس‌ خواب‌ است‌ . معمولاً زنان و مردان از روبالشتی های ست با ملحفه‌ و پتو استفاده‌ می کنند و آن را در کنار‌ انواع‌ کوسن و بالش های کوچک‌ قرار می دهند و برخی‌ هم رنگ و مدل‌ روبالشتی و ملحفه ی تخت را با پرده ی اتاق ست می کنند .

بیشتر...بخوانید

روبالشی چیست؟

رو بالشتی وسیله ای پرکاربرد است‌ که به دلیل‌ تماس‌ مستقیم‌ با پوست‌ صورت‌ و موها بهتر‌ است‌ از انواع‌ باکیفیت و مرغوب‌ تهیه‌ شود‌ . روبالشتی ها علاوه بر نرمی‌ و لطافت‌ باید‌ طول عمر‌ خوبی‌ هم داشته باشند زیرا‌ نسبت‌ به سایر‌ لوازم‌ اتاق خواب بیشتر‌ شسته‌ می شوند . برخی‌ از روبالشتی ها زیپی هستند‌ که از آلودگی‌ و گردوغبار بالشت‌ را حفظ‌ می کنند .

انواع رو بالشی

روبالشتی ها انواع‌ متنوعی دارند و در طرح ها و رنگ های گوناگون‌ تولید‌ می شوند . برخی‌ از آن ها دارای نوارهای تزیینی و پاپیون است‌ . برخی‌ از آن ها دارای مروارید‌ دوزی و نوارهای ابریشمی است‌ که می توان آن ها را با ملحفه های شیک‌ و اعلا‌ ست کرد‌ . رو بالشتی چند تکه‌ از انواع‌ پرمصرف و پرفروش کالا‌های‌ خواب‌ هستند‌ زیرا‌ معمولاً دارای دو تا چهار عدد‌ روبالشی بزرگ‌ به همراه دو تا چهار کوسن هستند‌ . روبالشتی مخمل‌ و ساتن هم یکی از انواع‌ کالا‌های‌ خواب‌ محبوب‌ بوده است که در رنگ های متفاوت‌ قرمز‌ ، مشکی‌ ، سرمه ای و . . . تولید‌ می شوند و می توان آن را با انواع‌ روتختی ست کرد‌

بستن